onsdag 1 december 2010

Jag behöver ...


I flera dagar har det gnagt i mig. Ett grupparbete där jag ska tillsammans med två andra klasskamrater få ihop en redovisning. Vi bor i var sin ända av Sverige och således har vi kontakt via msn, mail och telefon. Det har varit väldigt ostrukturerat och jag klarar inte av att jobba så. Jag vill ha tydlig stuktur för att kunna göra min del av arbetet. 
Arbetet har varit rätt löst och utan röd tråd och det kändes som att vi jobbade var för sig med var sitt arbete och inte vi tre tillsammans i ett gemensamt projekt. 
Jag tog tag i saken idag och skrev en struktur och mailade de andra. Jisses vad förlösande det var! All energi som varit som bortblåst kom tillbaka med förnyad kraft och styrka. 
Idag skriver jag så tangenterna glöder, ett bröd är på långjäsning och dammsugaren får jobba i mina micropauser från skrivandet.
Full av energi?
You bet!


Inga kommentarer: