onsdag 6 juni 2012

Härlig regnig utekväll



Igår var jag på en härlig fest. Utomhus i partytält åt vi gott, drack gott vin som höll sig kallt och gott hela kvällen pga att vi satt utomhus. :D , tävlade i introtävling och årtalstävling och yxkastning. Med skräckblandad förtjusning kastade jag storyxa och fick blodad tand. Det var ju jättekul ju och inte alls så styrkekrävande som jag trott!
Ramlade in över tröskeln senare än midnatt... Det hör inte direkt till vanligheterna ;)
Det var en riktigt härlig fest! Precis vad jag behövde. :D



2 kommentarer:

MellanSyrran sa...

Men va härligt syrran!!
Liten energi kick i sommar/regn kylan.

Här regnar det och regnar och regnar..ja så regnar det och idag regnar det och är full storm..
Min lilla skönhet/blåklockan var jag tvungen att rädda och stoppa under stolen jag har vid brevinkastet, lite tak över huvudet och mindre vind..

Kram kram

/MellanSyrran

Flingan sa...

Lots of löööv! <3