onsdag 27 juni 2012

Jag känner livet i mig

Jag blev bortsållad från att få komma på anställningsintervju, sedan blev jag liksom aktuell igen och till slut visade det sig att jag var den som hade de bästa kvalifikationerna och kompetensen för jobbet.
Var på intervju idag och fick veta 4 timmar senare att jobbet var mitt.
Nu väntar ett långt sommarlov med lediga barn och ledig mamma. Pappan i familjen är ledig i någon vecka till, sedan är det jag och barnen som kamperar ihop.
Till hösten börjar jag jobba heltid och vet vad jag ska göra ett år framåt. Mycket nice!

Jag sitter i min fåtölj/gungstol om kvällarna och stickar mig en tjusig halsduk, och känner livet i mig och sakta börjar lugnet infinna sig.
Bloggen kommer att vara mycket eftersatt så här i sommartid, men jag kommer att komma in och göra ett inlägg då och då.

2 kommentarer:

MellanSyrran sa...

Mega Grattis Lil Sis, va härligt !!!

Må ni nu njuta av sommare och hoppas på bättre väder,, här regnar det som mest, typ med 1 dags uppehåll/vecka..

Så har paketet kommit fram ännu ??

Stor Energi Kram

/MellanSyrran

Flingan sa...

Löv ya sis!