söndag 27 mars 2011

Upp-och-ner dagen

Snart blir familjen komplett igen då maken kommer hem från några dagar i fjällvärlden.
Vi har haft det ganska lugnt och skönt mellan varven, jag och barnen, och så bråkat lite mellan varven också. Precis som det kan vara ibland. Jag älskar mina barn så otroligt mycket och inga personer i världen kan göra mig så glad och lycklig som dem och samtidigt finns det ingen som kan göra mig så förbannad som de heller.

Idag har varit en upp-och-ner-dag med både bråk och skratt. När vi blivit sams så blev det premiärtur på cykel för min stora tjej. Lillgrabben nöjde sig med att ta sparkcykeln. Han är forfarande ganska skeptisk till det där cyklandet. 

Själv så har jag piggat upp mig själv med att kolla på roliga-snygga vantar runt om på nätet:

Inga kommentarer: