tisdag 29 maj 2012

Jag är här

Jag har inte försvunnit från jordens yta. Jag är här. Närvarande, men väldigt mycket frånvarande.
Det har varit fullt ös på mina båda jobb, men nu har det lugnat ner sig på det ena.
Jag andas.
Jag har kommit igång med motionen ordentligt och har nått mitt motionsdelmål. När jag upprepar bedriften så ska jag delge vad det var. Liten sporre till mig...
Är lite urschligt påverkad av pollen.
Andas.
Jag har sökt nytt vikariat. Heltid. Håller tummarna.
Först ska det bli sommarlov och då gräver jag ner tårna här:














Alldeles snart.
Jag ska bara andas först....

2 kommentarer:

JD sa...

jaa glöm inte andas och ta det lugnt också, säger det för att jag själv glömmer det nu i slutet av terminen. Bara älskar din bild på stranden och havet.

Flingan sa...

<3