torsdag 28 april 2011

Änglar runt om mig

Jag har sannerligen änglar runt om mig lite varstans. Mina nära och kära som är änglar uppe i himlen och sedan dessa vardagsänglar som förgyller min vardag. Vänner och andra som på något sätt gör min vardag lite mer värdefull och glädjefull.
Idag har jag varit hos en av mina änglar, min massör, och fått en mycket välbehövlig massage. Jag har gått dragandes en huvudvärk som vägrar släppa och min massör konstaterade att det var mycket spänningar i axlar och nacke. Inte så konstigt att huvudet värker då...
Jag är fortfarande yr i mössan trots att det är ganska många timmar sen massagen. Min förhoppning är en huvudvärksfri dag i morgon. Lots to do, little time!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Masse är verkligen livsviktigt då stress, bekymmer, oro och annat sätter sig i våra muskler.
Hoppas det känns bättre och att du bokar in en ny massage innan det blir så illa.
Kram

Flingan sa...

Jag går på massage ungefär var 14:e dag men denna gång gick det ca 4 veckor mellan massagen, av olika anledningar. Alldeles för länge för mig tydligen...