lördag 9 april 2011

Jag ska ut och resa

 Jag har beställt biljetter och ska ut och resa alldeles på egen hand. Nåja, själva resan då, sen när jag kommer fram får jag sällskap.
Kan du gissa vart jag ska?
Kolla in bilderna och gissa...
 Hm, vart kan det vara?

Kan det vara Schweiz?

Hm, kan det vara Irland?




Här landar jag och sen åker jag vidare till allra finaste syster.

Har du gissat rätt? Jo, jag tror att du gissade rätt, åtminstone när du såg den röda bussen. Jag ska flyga till England och hälsa på min storasyster och jag längtar så himla mycket.

3 kommentarer:

JD sa...

åh vilka härliga vyer och jag hoppas att du får en toppenbra resa.

MellanSyrran sa...

Längtar efter dig lil sis <3

Flingan sa...

Jag kommer att få en toppenresa. Det känner jag bara på mig :D

Jag längtar efter dig också systra mi..