onsdag 6 april 2011

Påbörjade projekt

Jag känner mig ganska ordfattig så här mitt i c-uppsatsskrivandet. Jag sitter dagarna i ända och läser forskning och teorier, skriver och försöker få ihop det på något sätt. När dagarna går över till eftermiddag och kväll så är jag så slut att någon stickning är det inte tal om.
Så här långt har jag iallafall kommit på mina två vantprojekt:

Fly-fly- vanten kommer att bli en testvante för den är så löst stickad i början innan jag fick upp rätt fasthet på maskorna.Det syns om man tittar i början av vanten så är den betydligt bredare än längre upp.
Den grön-lime-vanten kommer nog att bli ett par så småningom. Båda vantarna har faktiskt flutit på utan missöden, men så var det det där med tiden....
Nå, vem har bråttom? Jag har två par stickade vantar som jag kan ha i vår så dessa två påbörjade projekt får ta sin tid.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oh va duktig du är!!! Superfina ju. Jag kan inte sticka alls :(

Flingan sa...

Tack! :D