onsdag 6 juli 2011

Glad!


Ett fång av mina favoritblommor ger jag mig själv idag.
Jag har blivit erbjuden jobb!
Efter tre års studieslit så har det äntligen betalat sig i ett jobb.
Inget fast eller för den delen heltid, men jag är så himla glad över chansen att få arbeta med det jag faktiskt har utbildat mig till.
15 augusti börjar jag arbeta.
Vad konstigt det känns. I magen samlas alla möjliga känslor. Kan jag det här? Hur ska jag fixa det här? Det är klart jag kan! Det kommer att gå bra! Men, nu ska jag ju jobba själv och inte ha någon som backup! Andra har fixat det före mig!
Jisses vad det går runt i huvudet och magen.
Inte undra på att det känns som att ha en fjärilssvärm i magen.
Jag har fått jobb.
Det känns overkligt.

6 kommentarer:

MellanSyrran sa...

Mega JÄTTE Grattis !!!
Va kul och härligt!!
Massor av Kramar från regningt England

Flingan sa...

Tack fina du!

JD sa...

Grattis till jobbet. Dem tankarna som du har nu inför jobbet har en annan också som börjar mitt nya jobb den 17. Vi kommer båda klara detta galant =). Kram Jessica

Flingan sa...

Tack, grattis och lycka till på ditt nya jobb!

Annas resa sa...

Grattis! så roligt med jobb! Och så snart efter examen också! Inte är det på samma ställe som jag jobbar på...? Det vore ju trevligt.

Flingan sa...

Tack Anna! Nä, det är tyvärr inte på din arbetsplats utan en annan.