onsdag 27 juli 2011

Den magiska forsen

 Vi har så mycket att uppleva i vår närhet. Varför åka till ett annat land när det är så mycket oupptäckt i vår närhet? Jo, jag gillar att åka utomlands också, men visst är vi lite dåliga till mans att utforska vår närhet...
I sommar har vi varit ganska mycket hemmavid och donat med hem och hus och nu kommer längtan att få utforska. 
Under hela min uppväxt var ett besök hit ett stående inslag varje sommar.
Jag har ännu inte tagit mina barn till denna magiska plats. Kanske blir det en tur i helgen..
Vackert är det så det förslår.





Bilder lånade från nätet

4 kommentarer:

MellanSyrran sa...

ÅÅh Storforsen,, va jätte länge sedan jag var där.. måste vara när jag bodde vid badhusparken..

Den forsen ger en massor av ny energi, jag är lite avis måste jag säga.. Se forsen och sedan grilla och mysa vid läger eldarna, en massa minnen.

Njut för mig med

Kram

MellanSyrran

Flingan sa...

Det ska jag göra. Vi planerar en tripp dit på lördag.

Pixi sa...

Vackert , gud det måste vina om öronen där så högt bruset kan vara , kan tänka mej det iaf =)

Flingan sa...

pixi: det dånar öronbedövande. men det är ett kärt problem ;)