onsdag 16 februari 2011

Smärtsam påminnelse

Jag var och fick en mycket välbehövlig massage idag. Som alltid när jag är där blir jag smärtsamt påmind om att jag måste komma ihåg och stretcha. Varje dag! Flera gånger om dagen!
Nu har jag gjort mig ett litet kom-ihåg-att -stretcha-program för att liksom komma ihåg att göra det.
Problemet för mig är att jag inte kommer ihåg att göra det. Men nu ska det bli andra bullar.
Jag ska bli så mjuk att kokad spaghetti kommer att te sig som järnhård. ;)


Bild lånad från nätet någonstans...

2 kommentarer:

Annas resa sa...

ingela! Vi har hantverksjunta på jobbet i morgon; 18.00 i textilsalen. Ta med något att sticka och kom, vetja!

Flingan sa...

Åh, det hade varit superkul, men jag har lagt stickningen åt sidan så länge. Har lite känningar av nacke och axlar.