söndag 23 oktober 2011

Badrum

 Vårt badrum är i skrikande behov av renovering. Nästan lika skrikande som sovrummet, vardagsrummet och köket.... hahaha det var ju nästan hela vårt lilla hus det. Inte riktigt men, badrummet har varit på tapeten att reparera i över 10 års tid och nu googlar jag och drömmer mig bort. Jag älskar badkar! Vi hade ett skruttigt ett när vi flyttade in i huset, men det fick tyvärr åka till skrotakuten pga, livsfarlig konstruktion. Sedan dess har vi varit utan. Nu pratar vi badrumsrenovering på allvar jag och maken. Kakel, klinker vs. Våtrumsmatta/våtrumstapet. Badkar/ duschvägg. 


Jag gillar formen på detta badkar, men absolut inte tassarna. Men det är för långt för vårt lilla krypin....

Detta badkar är helt ok, men för långt....




Detta badkar är precis lagom långt. Men det pirrar inte till i hjärtat direkt.

1 kommentar:

Ann sa...

Kolla in badkar här.