onsdag 17 augusti 2011

Första dagen på nya jobbet

Jag var förvånansvärt lugn i morse då jag for till mitt nya jobb. Det var inte en endaste liten fjäril som flög runt utan det var som en aura av lugn och harmoni runt mig.
Det var en märklig men ganska skön känsla.
Jag träffade öppna, trevliga människor.
Jag fick 1000 saker gjorda. 
Det känns som att det här kan bli en toppenarbetsplats att vara på.
I vanliga fall brukar jag vara helt slut efter förstadagen på nya jobbet, men jag är mer fylld av energi än någonting annat. Lika full av energi som forsen vi besökte i sommar.

5 kommentarer:

MellanSyrran sa...

Men va härligt lil sis !!
Jag hade nog varit jätte nervös, skönt att du fick en lugn och harmonisk aura omkring dig..

Massor av Kramar

Flingan sa...

Jag trodde jag skulle vara jättenervös men konstigt nog så var jag calm.
Nice!
kram på dig finaste!

JD sa...

härligt att ha en sådan känsla första dagen på jobbet.
Lycka till.

Lotta Zetterling sa...

Låter underbart:)

Kram Lotta

Flingan sa...

JD: Tack så mycket!
Lotta: Det var det. :D