söndag 15 maj 2011

Lite off och osynlig...

Jag känner mig lite off när det gäller inläggen nu för tiden. Jag och min skrivkompis är mitt uppe i slutskedet av examensarbetet och det går sakta men säkert framåt.
Lite tråkigt besked fick vi dock i fredags av vår handledare, att hon inte tyckte vi skulle gå upp med vårt examensarbete nu i juni utan att vi ska vänta tills i höst istället. Hon hade en massa förklaringar till varför, men jag känner att det är inte över förrän slutdatum för inlämning har passerat. Vi kämpar på och så får vi ser hur långt det bär.
Kanske en liten förklaring varför jag är så ofattbart osynlig här...

2 kommentarer:

JD sa...

Förstår dig totalt, när jag pluggade så var jag likadan. Men alltid lika trevligt att läsa det du skriver, när du än skriver.
Kramar från Jessica

Flingan sa...

kram,gulle!