måndag 9 maj 2011

Min Stockholmsvistelse i bilder









5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen! Hittade din blogg av en slump, hoppas att det inte gör nåt att jag läser dina fina ord. Kram från fru Granström.

MellanSyrran sa...

Fina bilder du/ni tagit i Sthlm, ni hade fint väder ser jag.

/kramar

MellanSyrran

Flingan sa...

Välkommen fru Granström! Det är bara att läsa på det :)
Syrran:Vi hade kalasväder. Linnet på och solen sken ikapp med oss.

Anonym sa...

Ser att han fortfarande håller på med sin konst, jag och Yazz köpte ju en tavla av honom för många många år sedan när vi passerade förbi under plattan. Du vet den där som jag har haft på sidan av kylskåpet i min sista lgh .. ?

Måste vara när hon var typ 3 år.. oj det var ju för 23 år sedan .. Kanske är det en annan konstnär som tagit upp samma teknik?

MellanSyrran sa...

oops jag postade visst annonymt..

Kram