onsdag 25 maj 2011

Suddig

Jag känner mig så suddig i konturerna.
Orkar inte tänka och orden som skulle behöva vara så knivskarpa kommer inte ut.
Bokstäver blir till ord som blir till mening som blir till ett sammanhang som blir till ett examensarbete i slutändan... om det vill sig väl...
Men just nu är det suddigt.
Suddiga konturer som inte får komma ännu.. inte nu när det snart är inlämning.
I morgon kl 10.00 kan jag inte göra mer på vårt arbete för då är det deadline. Inte förrän vi haft opponering och fått vår "dom" kan vi börja om med tragglandet igen. 
Är jag säker på att vi får rest?
Japp



2 kommentarer:

MellanSyrran sa...

Jag håller tummarna för att ni inte ska få rest.. för du behöver lite "rest" från skolarbetet. Kram kram och massor av energi kramar

MellanSyrran

Flingan sa...

Rest och "rest" kommer jag att få, men tack för att du håller tummarna. kramen och vi ses snart... :D