söndag 19 februari 2012

I´m in heaven

När jag var och hälsade på syrran i England hittade jag äntligen det jag letat länge efter i Sverige. Oparfymerade produkter som är bra!  Hudlotion och tvål från SIMPLE är som gudasänt, så oreligiös jag är. Sverige ligger långt bakom när det gäller oparfymerade produkter.
Köpte på mig några tvålar och hudkrämer när jag var där, men de börjar sina å det grövsta så syrran fick skicka ett paket med godsaker. Hudkräm, handtvål, duschgel, bodywash, och ansiktsrengöring.
I´m in heaven!

2 kommentarer:

Barnboksbloggen sa...

Åh, det låter spännande med dessa produkter. Med sambo och två barn som är doftkänsliga och har astma, samt att jag själv gärna använder ekologiska och naturliga produkter så långt det är möjligt så har jag provat många olika oparfymerade produkter, men än så länge inte kyckas hitta så många bra.

Flingan sa...

Kolla på simple hemsida om de skickar till Sverige. Produkterna är helt underbara för min hud.