fredag 10 februari 2012

Inte många knop


Idag gör vi inte många knop jag och sonen. Fredagar är ju liksom start på helgen för oss två. Efter att ha sovit som en kratta inatt, typ 3 timmar max, känner jag mig inte som en människa riktigt ännu.
Tur att jag ska till allra bästaste Elisabeth och få massage om en liten stund. Mmmmm. Mums för kropp och själ.
Sen blir det nog någonting stillsamt på em. när dotra kommit hem från skolan. Kanske leken Titta på när mamma sover, eller vi gömmer oss för mamma i en timme på våra rum, eller .... Nä, det blir nog någonting i bakväg. Det brukar bli det på fredagar. Av gammal ohejdad vana.

(To JJ: Try and translate this if you can! I made it extra eacy just for you... ;P )

4 kommentarer:

MellanSyrran sa...

Bättre kan du lil sis, så JJ får det riktigt svårt :P hahaha

Fredags Kramar

MellanSyrran

MellanSyrran sa...

JJ har precis läst för mig, ditt inlägg.. måste säga att det enda han missade var bakväg.. blev lite mer kinky än vad du hoppats på .. hahahaha :D

JJ sa...

Tack för att göra det extra "easy" för mig.

Flingan sa...

Nästa gång ska jag göra det riktigt svårt! och så gå en kurs i engelska kanske. Eacy eller easy....