fredag 14 januari 2011

Hemma

Idag är jag hemma med två trötta barn. Den stora är en aningens snuvig och hostig men inte alltför farligt. De båda fick stanna hemma idag så de kan få hämta sig efter veckans hårdkörning efter jullovet.

Jag ska tillverka presenter idag har jag tänkt. Hm, får väl se om planen håller eller om den spricker mitt i. Man vet aldrig så noga vad dagen kommer att innehålla.
Vi ska på kalas i morgon och fira en alldeles nybliven 3 åring och han ska få en nessesär med handtag som han kan förvara småttochgott i som bilar, en vacker kula eller ett roligt pussel. Hans storasyster ska få en liten present hon med. En liten nessesär av ordinär modell i vaxduk.

Om jag lyckas knåpa ihop nessesärerna så lägger jag ut bilder på dem....

1 kommentar:

Flingan sa...

Necessärerna blev faktiskt till, men i sedvanlig ordning så glömde jag att ta kort på dem. Är det någon som har ett någorlunda piggt minne att låna ut i en vecka eller två? ;)