tisdag 4 januari 2011

Nu åker den

Nu är jag faktiskt ganska mätt på julen vilket är ovanligt för att vara mig. Jag vill gärna ha julen uppe så länge som möjligt gärna från veckan före första advent till långt efter tjugondaknut. Men nu känner jag mig ganska färdig med julen.
Idag blir uppdraget att packa ihop alla pollor ur granen och alla stjärnor och stakar och tomtar ska ner i sin kartong för att vila hela året tills det är dax för adventsdekorering igen.
Det känns faktiskt riktigt skönt att stöka undan.
Har du julen framme eller har du stökat undan?

4 kommentarer:

MellanSyrranA sa...

Håller på som bäst att plocka ner julen, ska bli skönt men lite mörkt. Får väl hoppas på att solen tittar fram

Flingan sa...

du får ta fram en lampa eller två.. puss på dig

Goldas Blogg sa...

Vi väntar ett tag till, vill mysa lite mer med alla röda ljus och äta go fikat vi har kvar.:)
På söndag åker alla julgrejer ner i kartongerna.

Flingan sa...

Härligt!