måndag 24 januari 2011

Första dagen

Idag har jag gjort den första dagen på en 8 veckor lång praktik. Jag är så glad att jag fick komma till just min handledare,  jag känner på mig att det här kommer att bli en superbra praktik.
Idag har vi stökat undan allt det där praktiska med nycklar och rundtur på stället. Har hälsat på en massa människor och har fått en massa information till livs.
En aningens grön känner jag mig allt, men ge mig en vecka så ska jag nog ha fått ordning på individuella val, valbara kurser och diverse annat som det är bra att veta.
 Jisses amalia vad jag är slut i huvudet! Jag orkar inte ens att plocka upp stickningen och då är det dåligt.

Sammanfattning av dagen : Glädje över att äntligen få komma ut i verkligheten igen och se en annan del av yrket och att jag får förmånen att vara med en väldigt bra handledare. Skräckblandat inför allt jag ska hålla reda på inför alla val eleverna ska göra under sin gymnasiegång.

Nu laddar jag mina batterier inför en ny dag på gymnasieskolan.

Inga kommentarer: