torsdag 13 januari 2011

Jag nervös?

Nog brukar jag vara lite nervös ibland för vissa saker som jag inte känner mig helt säker på, men idag var jag riktigt rejält nervös. Jag kan inte sätta fingret på varför jag var så nervös. Vad skulle jag då göra? Jo, jag ringde till min praktikplats där det redan är bestämt att jag ska vara i några veckor framåt och skulle bara säga att det började dra ihop sig och att jag snart dyker upp. 
Nervositeten släppte så fort jag presenterade mig, men nog är det väl konstigt att jag skulle vara så nervös över att ringa dit. 
Jag och min blivande handladare pratade en lång stund och jag känner mig supersugen att börja denna 5 veckor långa praktik. Efter dessa 5 veckor ska jag vara på ett annat ställe i 3 veckor.
Ord som hoppar runt i min hjärna nu är: spännande, pirrigt, roligt, längtar, bävar och en och annan utmaning.

2 kommentarer:

JD sa...

Jag känner igen mig i detta så väl, så du är inte ensam om att bli nervös. Det kommer säkert gå skitbra på din praktik, lycka till.

Flingan sa...

Jag tror också att det kommer att bli hur bra som helst. Tack för lycka-till-et :D