måndag 27 juni 2011

Bergsget

Jag saknar verkligen kullarna i England. Tänk att ha obegränsat med kullar att "kötta" uppför. Ah, tänk om det ändå fanns lite högre backar här runt omkring som jag kunde flåsa uppför...
Nå, man får ta det man får.
När dottern hade fotbollsträning i går följde jag med och drog på mig träningskläderna för att förena nytta med nöje. Vid fotbollsplanen där dottern spelade finns en liten, med betoning på liten, kulle som jag travade upp och nedför som en dåre. Efter 20 minuter var jag less på den där lilla kullen och satte mig för att titta på fotbollsträningen.
Det är iallafall skönt att ha kommit igång med träningen och min kropp kräver rörelse numera. Härligt!

2 kommentarer:

MellanSyrran sa...

Du får komma hit snart igen .. och kötta upp för berget <3

Flingan sa...

Jag kommer, var så säker på det!