söndag 5 juni 2011

England

Idag gav jag mig av på en morgonpromenad här i Malvern, England. Med en karta på fickan, vatten och ett äpple gav jag mig av till Barnards Green för att handla lite frukt,  för att få lite motion och titta på allt vackert. Vilken vacker natur och vilken vacker arkitekur! Jag blev så glad i hela magen när jag gick där gata upp och gata ner och bara insöp atmosfären. Det tog ungefär 30 minuter att nå Barnards Green från där syrran bor. Kuperad terräng och fantastisk vy över de vackra kullarna av Great Malvern.
Jag är lite sugen att ta på mig träningskläderna och susa upp för kullarna. Det ska jag nog kunna klämma in under veckan. I morgon ska jag och syrran iväg med buss på lite sightseeing. Nice!














The hills of Malvern

2 kommentarer:

Anne sa...

vad lummigt och fint..som en saga.. :)

Flingan sa...

Visst är det fint!