söndag 26 juni 2011

Arbetslös syvare söker jobb

Jag spenderar dagarna med att vara sommarledig med barnen och samtidigt söka jobb. Jag söker jobb till höger och vänster och börjar vara ganska haj på det här med personliga brev och CV, för inte ska man tro att de använder samma ansökningssystem inte till alla olika jobbansökningar. Nä, det ska skrivas CV i Offentliga jobb och CV i den andra och så ska AF ha sin. Jisses amalia! Att vara arbetslös är en heltidssyssla, precis som det ska vara.Högsommarvärme lovas i veckan som kommer så jag har gjort bort alla jobbansökningar som jag har just nu och alla andra åtaganden som AF lagt på mig. För i veckan ska jag bara sola, bada och ha det gott med mina goa barn.

2 kommentarer:

JD sa...

Hoppas du verkligen hinner njuta av din ledigehet. Håller tummarna att jobben trillar in.
Kram Jessica

Flingan sa...

Jag njuter för fulla muggar. :D
Håll båda tummarna så går det nog vägen ;)