måndag 6 juni 2011

England del 2

 Det är helt otroligt vad lummigt och fint det är här . Min själ gör ett glädjeskutt var och varannan minut. Jag tog massor av kort på trädgårdar och hus så batteriet i kameran nästan tog slut. Här kommer två av alla mina bilder. Den första bilden är från min promenad igår in till Barnards green.

Den andra bilden tog jag i morse i diset. Det är från trottoaren utanför syrrans hus. Man ser de magnifika bergen kullarna. I England kallas inte dessa för berg utan kullar, mycket viktigt ;)
Jag är toksugen att klättra upp där och kika. Maybe tomorrow för idag ska vi åka buss till Barnards green och handla jag och syrran.
Igår småskvättade det hela dagen men det ser ut som att det ska vara iallafall lite uppehåll idag. Jag har mitt paraply med mig så det får skvätta hur mycket det vill, fast lite sol skulle inte sitta helt fel om jag säger så. :D
(Klicka på bilderna så att de blir riktigt stora och sen går de att klicka på igen. Big Bigger Biggest....)

2 kommentarer:

Annas resa sa...

Du verkar ju inte ha det alldeles illa, där borta! Njut och ha det bra! Idag har vi haft dina små hos oss en stund :)

Flingan sa...

Jag har det bara gött...