onsdag 16 juni 2010

Födelsedag

Idag fyller jag 40 år... vänta nu... 40 nä jag känner mig faktiskt som 25 men okej då.... :D
Jag känner ingen noja över att fylla 40. Det är bara ett nummer, men jag firar varje födelsedag stort för jag är glad att jag lever och vill fira det.
Varje år är en ynnest. Alldeles fö rmånga av mina nära och kära är döda så jag firar livet varje år och varje dag.
Idag känner jag glädje och en gnutta sorg. Glädje över att få fira min födelse och sorg för att förra sommaren dog min pappa dagen efter min födelsedag.
Glädje och sorg. Det är livet i ett nötskal.

2 kommentarer:

Ulrika Gabriel sa...

Stort grattis på din födelsedag! Jag förstår att det blir väldigt blandade känslor i och med att din pappa gick bort förra sommaren. Jag hoppas att du kommer att få en fantastisk dag och precis som du säger fira livet - och tacksamheten att få ta del av andras liv vare sig de är med oss nu eller har varit.
Många varma grattiskramar från Ulriks

Flingan sa...

Tack goa du! och krya på ögonen ....