måndag 7 juni 2010

I en strävan...

..efter balans i kroppen så har jag investerat i nya hudprodukter. I och med att jag är astmatiker måste jag använda oparfymerat och har varit hänvisad Apotekets produkter. De är inte bra, tycker jag. En torrfia som jag behöver bra grejor för att smörja upp skinnet.
Vid ett besök i stadens "parfymbutik", jo jag vågade mig in direkt när de öppnat för dagen för att undvika så mycket lukt som möjligt. Har ni nåt bra för en torrfia som mig, frågade jag.
En helt ny värld öppnade sig. En produkt jag fastnade för och beslöt mig för att prova var Lumene. Ett finskt märke gjort för känslig hud.
Vilken skillnad det var efter ett dygns användning! Jag återvände dagen därpå och köpte rengöringscreme och ansiktsvatten i samma serie.
Här finns deras hemsida: Lumene
Att ge kroppen vad den vill ha på insidan är viktigt, men utsidan måste få sitt också. Jag är jättenöjd med mina nya hudvårdsprodukter...

Inga kommentarer: