fredag 4 februari 2011

Tiden?

Vart tog denna rackarns vecka vägen?
Dagarna på praktiken flög iväg och nu sitter jag här på jobbet mitt och det är fredag efter lunch. Tre veckor kvar på min praktik, sen är det dax att fara till nästa ställe, Komvux, och göra tre veckor där.
Jag satt idag och sammanfattade de två veckorna som jag hittills gjort på gymnasiepraktiken och jisses vad jag har lärt mig mycket. Det jag lärt mig där har jag stor nytta av här på grundskolan där jag jobbar.
Jag var nyss ute i en klass och höll i min första alldeles egna information och där fick jag massor av nytta av infon jag lärt mig på gym. Det känns skönt att veta att ingen information jag samlar på mig är onödig. Allt har sin nytta även lilla jag. ;)
Nu önskar jag dig en alldeles underbar helg. Själv ska jag försöka klämma in lite längdskidåkning, skridskor och en och annan tur i pulkbacken. Vad ska du hitta på?

2 kommentarer:

MiniZillen sa...

tid, det är en ständig bristvara...tycker jag..! hm...

Flingan sa...

Tid, antingen vill man stoppa den eller skynda på den ;)