söndag 25 september 2011

Rens förlöste kreativitet

 När jag rensade i tvättstugan där jag även har min syhörna så förlöstes en massa energi och kreativitet. Jag hittade bland annat en massa lappar som blev över från detta projekt 
De fick användas till att sy en väska till min stickning som ska få följa med mig på bussen till jobbet hade jag tänkt..




Jag gillar det här tyget med sysaker på. Det känns liksom jag på någe vis.
Material: En massa återvunna tyger från här och där.
Det röda kantbandet fick jag skarva ett antal gånger. Av någon underlig anledning hade jag många korta bitar, men de gick ju att använda de me´.
Stickningen fick flytta in och även stickningen med de stora stickorna ryms. 
Perfekt!

3 kommentarer:

JD sa...

vad finurlig du är, jättefin stickförvaring.

Lotta Zetterling sa...

Gillar när man kan slänga ihop något av det man har hemma :)

Kram Lotta

Flingan sa...

Jd: Tackar!
En vacker..: visst är det underbart när man kan använda det man redan har hemma i gömmorna.