torsdag 22 december 2011

SISTA INNAN JAG LÄGGER JOBBKJOLEN PÅ HYLLAN

Hipp och hopp vad veckans dagar skuttar fram. Idag är det Torsdag och sista dagen innan jag får ett 4 dagar långt jullov. Jag kommer inte att vara ledig mellandagarna så det blir till att ta på sig jobbkjolen och gå till en ganska tom och ekande skola. Vi kommer väl att vara några tappra här, men nog kommer det att eka tomt i korridorerna. Jag ska passa på att städa upp och rensa på kontoret dessa elevfria dagar.
Skönt att börja nästa termin med ett rensat kontor.
Hoppas ni får en underbar julhelg och att harmonin fyller era kroppar i all julstress. Själv är jag lugnet självt och har inte det minsta julstress. Vi ska fira hemma, med våra traditioner och utan släkt och vänner. Skrota runt i pyjamas och bara må gott.
GOD JUL!

Inga kommentarer: