måndag 26 december 2011

Snälla snälla ge mig lite respit

Jag hann ju faktiskt vara frisk i en dag eller två innan jag nu ännu en gång är sjuk. Tungt att andas, slem i lungorna och feber.
Tänk vad jag har hunnit med att vara sjuk under hösten. Lunginflammation, halsfluss, bihåleinflammation, ögoninflammation och nu sjuk igen i något bassilusk artat. Det är inte klokt vad man har oanade talanger.
Balans i kroppen?
Nä, finns inte alls i sikte.
Men,
jag önskar mig lite respit.
Jag önskar att få återhämta mig lite.
Kroppen är väldigt sliten och medtagen.
Nu siktar jag in mig på ett kanonfriskt 2012!

2 kommentarer:

MellanSyrran sa...

Nämen usch å fy,,, inte igen!!!
Mega kurerande Julspirande Kramar på dig lil sis

Vi är hemma igen efter en skön jul hos Y&M, lite slut och sliten, blir lugna dagar framöver

Hälsa hela familjen

Kram kram och krya på dig

Flingan sa...

Vad skönt att ni haft det bra hos dotra. Längtar efter dig! Tror att jag måste ta en flygtur till England inom en mycket snar framtid :)