måndag 19 december 2011

5 boksolar till Eldvittnet

*****

Shit, vilken bra bok! Det gick liksom inte att stänga av CD-spelaren utan jag sträcklyssnade. CD-spelaren var med mig överallt. När jag lagade mat, gick och plockade runt huset, i väntan på bussen och i bussen, på promenader och när jag skulle sova för kvällen. Tyvärr tog denna ljudbok slut och jag tror att jag har lite abstinens.
Jag har aldrig läst någon bok av Kepler och det var en mycket angenäm bekantskap. Ska se om jag kan låna någon av Keplers andra böcker på biblo.
Har du inte läst Eldvittnet rekommenderar jag den starkt. 5 boksolar av 5 möjliga.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Japp, jag kan bara instämma! Kunde inte sluta läsa den och nu är jag lite ledsen för att den är slut. Joona Linna, undra om det finns poliser som han på riktigt? ;-)
Kram Maria G.

Lotta Zetterling sa...

Har köpt den till mannen i julklapp, han säger att alla är bra. Kanske ska lyssna själv sen :)

Kram Lotta

Flingan sa...

Jag är helsåld efter att ha lyssnat på Eldvittnet. Lånade HYPNOTISÖREN idag på biblo. Hoppas den är i samma anda.//Ingela