lördag 3 mars 2012

En underbar lördag

Lördagen har innehållit både födelsedagsförberedelser, maken fyller 40 år i morgon, skidor och en härlig födelsedagsmiddag på restaurang.


 Maken rullar sjukt runda chokladbollar. Mina ser absolut inte så där fina ut.


Sonen och dottern var väldigt taggade inför dagens skidsprint runt stadens matbutik.
 På kvällen gick vi på restaurang.

Kom på mitt i allt att jag skulle ta kort på maten. Önskar jag hade fotat innan jag högg in i det underbart goda lammet med chevrepuren och potatisgratängen. Galet gott var vårt samlade betyg.




Nu jäser vi i soffan hela familjen och laddar inför mello och makens födelsebaluns i morgon.

3 kommentarer:

MellanSyrran sa...

Wohaa vilken dag ni har haft.. å de där chokladbollarna.. mums ser ju jätte goa ut.. Massor av Kramar

/MellanSyrran

Frida sa...

Jag tror inte riktigt att de där är hemrullade. Alla vet ju vad man kan göra med kameraredigeringsprogram. Lösningen blir nog att ta med några på jobbet så jag kan inspektera dem med egna ögat.... ;-D

Grattis till Maken din!

Flingan sa...

Chokladbollarna var mmmmmmmm mumsiga! :D men tyvärr sluuuut...
kramen