tisdag 20 juli 2010

Varför?

Varför slår alltid magsjukan till på natten?
Jag mår lite tjyvtjockt när jag går och lägger mig, men tänker inte mer på det utan somnar fort och gott som vanligt. Vaknar 00.30 och då är det full fart till toaletten som gäller. Jag ska inte gå in på detaljer men jag var helt övertygad om att jag skulle avlida och det höll på hela låååååånga natten.
Att köra gustavsbergs-bussen är inget jag önskar min värste ovän....
Så en stilla undran så här i feberyran.. Varför slår magsjukan till på natten?

3 kommentarer:

Ulrika Gabriel sa...

Stackare! Hoppas att du mår bättre snart. Se till att fylla på med vätska bara. Krya på dig kram från mig.

Happy sa...

Hej! Hittade hit via Emsa som lagt till dig på sin blogglista.

Följde din viktresa å förra bloggen - wow! Vad duktig du varit. Heja heja säger jag bara. Kanske den eländiga magsjukan för något gott med sig ;-) (din stackare, tycker verkligen synd om dig).

Mvh Happy

Flingan sa...

Tack goa ni. Jag mår mycket bättre idag, men har en muskelvärk delux...