torsdag 7 oktober 2010

Gillar att överraska...




Jag gillar att överraska mina barn (och min man med, fast idag blir det barnöverraskning). Det kanske beror på att jag själv älskar att bli överraskad *ler*.
Idag när jag var på ICA och handlade såg jag en hel uppsjö av målarböcker och mitt öga fick syn på en mycket speciell målarbok. Toy story 3!
Min son formligen avgudar Buzz Lightyear eller Buss Lajtning som sonen säger. Målarboken fick slinka ner i påsen och till dottern köpte jag en målarbok med Pippi Långstrump och vänner. Jag tror nog att jag kommer att ha två glada barn i eftermiddag och även en glad mamma... :D

2 kommentarer:

JD sa...

Håller med dig, det är härligt med överraskningar. Diggar din blogg, titta gärna in till min om du har lust. Mvh Jessica

Flingan sa...

Tack.
Jag kikar in hos dig.
Ingela