måndag 1 november 2010

Vi drog till fjällen...

 Under några dagar så har vi varit hos barnens farmor och farfar i den västerbottniska fjällvärlden. Alldeles underbart har det varit för min kropp och själ. Massor av vila och upptäcktsfärder i naturen. Jag är fulltankad med energi. Lite bilder kanske?
 Snö? Yes!
 Mina och dotterns naturpromenader resulterade i ett snöslott med dekorationer.
 En snögubbe. Mycket snygg och du frågar mig ;D

 Skogsfynd på en sten.
 En gammal rostig förtöjningsring för båtar.
Titta på roten! Trädet har slagit knut på sig själv.

Barnen vilar sig vid stranden under den uberlånga promenaden idag.
Nu är resan slut och vi är äntligen hemma igen med fulladdade batterier.

4 kommentarer:

MellanSysterA sa...

Men va härligt och tur ni passa på nu innan all snö kommer, tack för bilderna btw. Nu förstår jag också varför ni inte svara i helgen när jag ringde. Massor av Kramar till fulladdade batterier. Hörs sen

Flingan sa...

Det var en skön resa. Vi rings. Kramis systra mi

Anonym sa...

Det var en underbart vacker rot det trädet hade. Alla bilderna var superfina men jag gillade trädet :)

Flingan sa...

Jag är fascinerad över naturens nycker.
Önskar bara att jag kom ihåg att ta med mig kameran oftare :D Dessa bilder är tagna med min mobil som tar lite halvtaskiga bilder.
kram