måndag 15 november 2010

Charlie Söderberg inspirerar mig till handling



Jag berättade för ett tag sen att jag bestämt mig för att gå mer på föreläsningar. Det är någonting jag verkligen gillar men inte gör så ofta och det ska bli ändring på det nu.
Jag har varit på en föreläsning av Charlie Söderberg och den var väldigt bra. Han satte griller i huvudet på mig och jag fick fundera både en och två gånger på vad jag egentligen har för värderingar och vart jag är på väg. Får du en chans att lyssna på karln så tycker jag att du ska ta chansen.
Själv ska jag ta honom på orden och faktiskt inte bara inspireras av föreläsningen utan även göra någonting utav den. I morgon ska vi gå igenom vår ekonomi och prata om gemensamma mål. Japp, Charlie Söderberg har inspirerat mig till handling.

Inga kommentarer: